Sturen op 1 KPI: hoe werkgeluk leidt tot gelukkige klanten

logo incentro

 

Sydney Brouwer zal in deze presentatie een aantal principes van klantgericht leiderschap schetsen. Deze principes zorgen ervoor dat managers een omgeving kunnen creëren waarin klantgericht werken mogelijk is. Verwacht veel anekdotes en cases van bekende en minder bekende organisaties en leiders. De presentatie wordt, zoals je gewend bent van Sydney, gegeven met een flinke dosis energie en humor.

Werkgeluk is hartstikke hot. Nu de economie floreert kunnen we allemaal weer denken aan wat ons echt gelukkig maakt. Hoe ga je hier als bedrijf mee om als het minder gaat? Hoe kan je binnen een bedrijf geluk zo centraal zetten dat alle andere KPI’s hiervoor moeten wijken?

Het draait allemaal om vertrouwen. Maar wanneer geef je vertrouwen en als je autonomie nastreeft hoe ver kan je dan gaan zodat het niet ten koste van dit geluk gaat?

Incentro draait nu al meer dan 10 jaar om dit thema en gaat door de crisis heen terwijl geluk centraal blijft staan. Tijdens deze talk krijg je tien tips om je bedrijf volledig gelukt gestuurd kan draaien. Ook als het even minder gaat.

Parallelsessie 1
Locatie: Podium 5 Tijd: 10:20 - 11:05 Coert Prins Coert Prins