Countdown

Customer Experience in 1 Day

Hét zakelijke event over het managen van Customer Experience in Nederland, hoe kun je als professional de klant de juiste ervaring geven en welke tools kunnen daar bij helpen?

Digital CX

De verwachtingen van bijna alle consumenten worden door bedrijven als Amazon, Uber en AirBnB steeds hoger gelegd. De digitale ‘customer experience’ bepaalt steeds vaker of een bedrijf nog bestaansrecht heeft. Wat komt er allemaal bij kijken om deze klant ervaringen te managen? En wat wordt de impact van ‘machine learning’ en AI op de toekomst van CX?

Martech

Als professional kun je echter niet zonder ondersteuning van goede software tools. De Marketing Technology Landscape Supergraphic bestaat echter uit al meer dan 7000 bedrijven! Welke moet je kiezen? En hoe je het maximale uit de software halen? Leer tijdens ons event welke tools onmisbaar zijn om de ‘customer lifecycle’ van jouw klanten effectief te managen.

Branding

“What unites people? Armies? Gold? Flags? Stories. There’s nothing in the world more powerful than a good story. Nothing can stop it. No one can defeat it.” In de laatste aflevering van Game of Thrones geeft Tyrion Lannister duidelijk aan waar het om draait in het leven. En ook voor jouw bedrijf is ‘branding’ onmisbaar in het contact met jouw klanten. Elk merk heeft een verhaal.

B2B

Customer Experience Management wordt steeds belangrijker voor zakelijke klanten, want ook hun beslissingen worden niet alleen rationeel genomen. Ook emotionele aspecten spelen een rol. Iedereen kent de sales funnel, maar zou het niet mooi zijn als we meer zicht hebben op de werkelijke ‘buyer journey’ die relevante stakeholders afleggen? Tijdens onze praktijkvoorbeelden krijg je te horen hoe jouw bedrijf dit kan aanpakken.

Whitepaper: De businesscase van customer experience management

Sprekers 2019

sydney brouwer
Sydney Brouwer
Voorzitter CX Circle en auteur van Klantgericht Leiderschap

Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en auteur van het boek ‘Klantgericht Leiderschap’. Ook is Sydney host van de Over Klanten Gesproken podcast en bestuurslid van Stichting CX Circle. Tijdens CX in 1 Day is Sydney de dagvoorzitter.

Sydney Brouwer
Voorzitter CX Circle en auteur van Klantgericht Leiderschap
adrian swinscoe
Adrian Swinscoe
Customer experience expert en auteur Punk CX

Adrian Swinscoe helps organisations of all sizes deliver better customer service and customer experiences. He's also a best-selling author, Forbes contributor, blogger & podcaster and frequent conference speaker, panel participant and Chair.

Adrian Swinscoe
Customer experience expert en auteur Punk CX
Lotte Willemsen
Lotte Willemsen
Artificial Intelligence (AI) expert

Dr. Lotte Willemsen is professor in Applied Science bij het Kenniscentrum Creating 010, Hogeschool Rotterdam. Zij promoveerde cum laude in de Communicatiewetenschap. Momenteel doet Lotte onderzoek op het grensvlak van communicatie en technologie, met cross-overs naar verschillende domeinen zoals eHealth, eGovernance, en eBusiness.

Lotte Willemsen
Artificial Intelligence (AI) expert
Ron Simpson
Ron Simpson
The Avocado Show

Ron is naast succesvol ondernemer ook een inspirerende keynote spreker met een grote liefde voor storytelling, brand building, social marketing en de wereld van entertainment. Zijn laatste avontuur “The Avocado Show” veroverde de wereld met slechts 1 Facebook post en veranderde het restaurant concept in een internationale franchise.

Ron Simpson
The Avocado Show
Ankie Straathof
Manager Customer Care & Sales bij de Bijenkorf

Ankie Straathof is Manager Customer Care & Sales bij De Bijenkorf. Haar passie is de klant, het leren van de klant en deze werkelijk centraal stellen binnen de besluitvorming en strategie van een organisatie. Al meer dan 20 jaar is haar focus een transparante, geïntegreerde aanpak over alle communicatie kanalen heen.

Ankie Straathof
Manager Customer Care & Sales bij de Bijenkorf
jolien Nelemans
Jolien Nelemans
Marketeer Klantbeleving & CX expert bij de Volksbank

Jolie is sinds september 2018 Marketeer Klantbeleving voor alle merken van de Volksbank (ASN Bank, BLG Wonen, RegioBank, SNS). Ook is zij de product owner van het Customer Experience scrumteam.

Jolien Nelemans
Marketeer Klantbeleving & CX expert bij de Volksbank
Tamara Mom
Tamara Mom
Marketeer Klantbeleving bij de Volksbank

Tamara is marketeer klantbeleving binnen het Customer Experience team van de Volksbank (SNS, ASN, Regiobank en BLG Wonen). Zij is tevens gedragsveranderaar en klantreisexpert.

Tamara Mom
Marketeer Klantbeleving bij de Volksbank
Maarten Stamrood
Maarten Stramrood
Expert digitale transformatie bij Brenntag Group

is een expert in digitale transformatie en digital marketing & sales. Binnen de Brenntag Group is hij momenteel Chief Digital Officer en verantwoordelijk voor de interne start-up brenntagconnect.com.

Maarten Stramrood
Expert digitale transformatie bij Brenntag Group
Friederike niehoff
Friederike Niehoff
Customer Experience Manager bij Kramp

Friederike heeft na het behalen van een MSc in ``Economic & Consumer Psychology`` aan de Universiteit van Leiden werkervaring opgedaan in Amerika en Duitsland. Ze is nu verantwoordelijk voor het managen en optimaliseren van de klantervaringen van Kramp, de marktleider in de groothandel voor de agrarische industrie in Europa.

Friederike Niehoff
Customer Experience Manager bij Kramp
Marloes Vierhout
Marloes Vierhout
Director Business Support bij Travix

Marloes is verantwoordelijk voor het definiëren van de klant contact strategy, de beweging van agent assisted naar self service, workforce management, quality assurance en learning & development. Travix is wereldwijd werkzaam in 39 landen, vertegenwoordigd 5 merken en heeft 43 websites in portfolio die vliegtickets verkopen.

Marloes Vierhout
Director Business Support bij Travix
Egmont philips
Egmont Philips
Directeur Marketing bij DAS

Egmont Philips is directeur Marketing bij DAS, dé experts in toegankelijke juridische kennis. Hij is verantwoordelijk voor marketing, productrealisatie, digitale klantcontactstrategie en data-driven service design. Egmont heeft een passie voor 'creating and leading business models' met CX als basis.

Egmont Philips
Directeur Marketing bij DAS
Kirsten haver droezen
Kirsten Haver Droeze
Social Media & Digital Channels Manager bij Arcadis

Kirsten heeft een internationale DMA Echo Award en een SAN nominatie gewonnen. Geschoold in de studie en opgeleid in het bedrijfsleven waarbij vooral de B2B marketing denkwijze een grote rol speelde.

Kirsten Haver Droeze
Social Media & Digital Channels Manager bij Arcadis
Arjan Terpstra
Arjan Terpstra
Chief Digital Officer bij ERA Nederland

Arjan maakte eind jaren 90 de overstap naar het bedrijfsleven na een militaire loopbaan, waar hij onder andere als specialist betrokken was bij de planning van diverse vredesmissies. Momenteel is hij naast Innovatie Coach, voor ERA Nederland aan het werk als Chief Digital Officer.

Arjan Terpstra
Chief Digital Officer bij ERA Nederland
Marijne Blokdijk
Marketing Leader EMEA bij Eastman

Marijne Blokdijk is Marketing Leader EMEA voor de merken LLumar®, SunTek® en V-KOOL™. Daarnaast is zij een ervaren team manager met ervaring binnen internationale bedrijven in verschillende sectoren. Haar focus is CX strategie combineren met een pragmatische aanpak.

Marijne Blokdijk
Marketing Leader EMEA bij Eastman
Patrick Vroklage
Patrick Vroklage
Manager Online & Customer Journey bij FBTO

Patrick is Manager Online & Customer Journey bij de FBTO. Begonnen in de jaren 90 tijdens de start van het internet, is hij bij uitstek een 'teambuilder' met een focus op 'dashboarding'. Met zijn ervaring in de bureauwereld en in de retail & finance helpt hij zijn werkgever met hun digitale transformatie.

Patrick Vroklage
Manager Online & Customer Journey bij FBTO
Sander de Kraan
Sander van der Kraan
Oprichter van Conversed.ai.

Sander start in 2016 met de ontwikkeling van AI & NLP voor een nieuw label. In 2017 wordt het label Conversed.ai gelanceerd. Conversed.ai is gespecialiseerd in het optimaliseren en ontwikkelen van chat & voice bots voor grote merken en ontwikkelde in het verleden onder andere chat & voice bots voor Kimberly Clark, FrieslandCampina en AkzoNobel.

Sander van der Kraan
Oprichter van Conversed.ai.
Peter Cuijpers
Peter Cuijpers
Digital Customer Experience Manager bij NS

Peter Cuijpers is als Digital Customer Experience Manager van de Nederlandse Spoorwegen verantwoordelijk voor 'digital journey' van miljoenen reizigers.

Peter Cuijpers
Digital Customer Experience Manager bij NS

Wat kun je verwachten?

Het programma van Customer Experience in 1 Day bestaat uit een interactief programma met inspirerende keynotes, topsprekers van aansprekende merken, B2B en B2C sessies, workshops door experts op het gebied van customer experience en de verkiezing van de Customer Experience Professional van 2019.

DAS
avocado show
Bijenkorf
de Volksbank
arcadis
Era Makelaardij
fbto
travix
brenntag

Tickets

Normaal tarief
Customer Experience in 1 Day
345
per persoonBestel tickets
Early Bird korting
Geldig t/m 18 juli 2019
295
per persoonBestel tickets
Groepstarief
Vanaf 4 personen
295

Video’s

Locatie

In het Spant worden uiteenlopende congressen en evenementen georganiseerd: van modeshows tot regionale bedrijvendagen. Zowel plaatselijke verenigingen als multinationals voelen zich er thuis. Spant is makkelijk bereikbaar met de auto en er is ruimschoots gratis parkeergelegenheid aanwezig. Daarnaast is er plek genoeg om fietsen te plaatsen. Ook is Spant goed bereikbaar met het OV. Treinstation Bussum Zuid en de bushalte liggen op loopafstand.

Adres

Spant!
Dr. A. Kuyperlaan 3
1402 SB BUSSUM

Bereikbaarheid