BMW zet de klant centraal met attente aandacht

bmwVanaf de snelweg zie je de autolichten branden in de futuristische showroom in Amsterdam. Binnen blinken modellen als de Isetta, de MINI Clubman en de BMW i8. De gastvrouw vraagt hoe ik mijn koffie drink. En hoewel ik een overtuigd OV-reiziger ben, stuurt de servicemedewerker me niet van het kastje naar de muur. Recent mocht BMW, het automerk dat ook MINI op de weg zet, de ‘Customer Centric DNA’-award in de categorie Automotive in ontvangst nemen. Al bij binnenkomst begrijp je die erkenning.

Op 16 juni 2016 is dit toonbeeld van klantgericht ondernemen plaats van handeling voor ‘Customer Experience Live’. Tijdens dit evenement, georganiseerd door het adviesbureau gericht op klantbeleving TOTE-M, wordt aangetoond dat organisaties die voorop lopen op het gebied van klantbeleving de customer experience niet aan het toeval overlaten. Een van de sprekers op die dag is Daniëlle Dieben, manager customer experience bij BMW Group Nederland. Haar verhaal over de onderneming die naast de natuurlijke prioriteiten winst en volume de focus richt op de klant. Lees meer

Comments are closed.