Customer Experience in Business to Business

De B2B customer experience dan wel B2B klantbeleving is een factor die het verschil kan maken voor jouw bedrijf. Een verbeterde klantervaring is namelijk nauw verbonden met verhoogde inkomsten en andere voordelen. Ben je op zoek naar manieren om je B2B-klantervaring te verbeteren en wil je alle voordelen die daarbij horen? Ontdek waar je je focus moet leggen tijdens de live-stream Customer Experience in Business to Business.

Hans Molenaar
Hans Molenaar
Beeckestijn Business School

Als gastheer van CX in B2B daagt Hans Molenaar de sprekers en inleiders uit hun CX-ervaringen te delen. Leren van wat goed gaat, maar ook van elkaars fouten. Beseffen dat juist in B2B customer experience een strategisch onderdeel is van de business, omdat klanten keuzes hebben en lang niet altijd naar alleen naar geld en gemak kijken. Hans laat je ervaren wat de drie belangrijkste CX-trends zijn waar elke organisatie nu al mee te maken heeft.

Bas van Raak
Bas van Raak
Kansvergrotende verbinder

Klantbeleving in B2B is allesbehalve pure ratio. Customer experience heeft alles te maken met mentale alsook sociale factoren. Er bestaan veel overeenkomsten tussen het opvoeden van pubers en het bouwen van een klantgerichte B2B organisatie. We nemen een kijkje onder je motorkap om te ontdekken waar medewerkers vastlopen in relatie tot collega’s en klanten. Bas krijgt door zijn positiviteit veranderingen voor elkaar waardoor mensen (zowel pubers als volwassenen) in actie komen.

Madhu Mathoera
Madhu Mathoera
Commercieel manager

Sazas, specialist in verzuimoplossingen voor het MKB, is voor het derde jaar op rij op de eerste plaats geëindigd in het Klanttevredenheidsonderzoek Zakelijk voor inkomensverzekeringen van het Verbond van Verzekeraars. Wat is hun geheim? Wat doen zij anders dan andere B2B financiële dienstverleners? Madhu en Mario Hoppenbrouwer (adviseur klantgeluk) delen interessante learnings waarmee je binnen je eigen B2B organisatie direct aan de slag kunt.

Sonja Stalfoort
Sonja Stalfoort
Klantstrateeg

Hoe zorg je er voor dat je de feedback van je klanten omzet naar de juiste klantgerichte verbeterplannen? Wat is uw visie? Wordt er wel voldoende geluisterd naar klanten? Wordt hun feedback ergens in de organisatie opgevangen… en gedeeld? De professionaliteit van CX is in eerste instantie een harmonieuze relatie realiseren met je klanten. We zien nog te vaak dat deze organisaties de klantbeleving proberen te verbeteren middels losse plannen en projecten. Uiteindelijk leidt dit juist niet tot de gewenste verbeteringen. De vraag is hoe dit komt? Sonja laat aan de hand van verschillende B2B-cases zien dat het anders kan en hoe je je organisatie in een stroomversnelling kunt brengen!

James Dodkins
James Dodkins
Oprichter Rockstar CX

Een virtuele keynote-uitvoering die je NOOIT zult vergeten door de #1 Customer Experience Influencer uit het Verenigd Koninkrijk, werelds Rockstar CX guru. Met zijn virtuoze Rockperformance neemt James ons mee in zijn wereld en laat aan de hand van zijn eigen ervaringen als Rockstar zien, hoe je als B2B organisatie geweldige klantervaringen kunt bieden die je een onderscheidende plek in de B2B markt bezorgen.

Hans Molenaar
Hans Molenaar
Beeckestijn Business School

Tijdens deze sessie is er ruimte voor het stellen van vragen.