CX in de praktijk: Masterclass & Award Cases

We starten deze estafette met een masterclass en niet zomaar eentje…
Een masterclass van 45 minuten, waarbij we laten zien hoe je jouw organisatie inricht om impactvolle customer experiences te realiseren. Verrassend veel nieuwe inzichten over het anders inrichten van je organisatie. Door een slimme en eenvoudige opzet kan klantenergie gaan stromen. Door een klantenergieke organisatie neer te zetten kan iedere organisatie, ook B2B en non-profit, klanten en medewerkers gelukkiger maken.

Daarna volgen er drie presentaties van praktijkcases door de genomineerden voor de Customer Experience strategie Professional (van Beeckestijn Business School) van het Jaar. Deze praktijkcases dienen echt concrete resultaten op te leveren voor klanten en voor de organisatie een positieve business case opleveren. De genomineerden worden beoordeeld door een vakjury. Ook jij als publiek krijgt de kans om mee te beslissen wie de winnaar wordt, die aan het eind van deze sessie wordt bekendgemaakt.

 

Mogelijk gemaakt door  onze kennispartner

beeckestijn
Sonja Stalfoort
Sonja Stalfoort
PuurKlant

Tijdens deze masterclass neemt Sonja je mee in de laatste trends en ontwikkelingen op CX en hoe je deze op een pragmatische wijze kunt integreren in jouw organisatie. Customer experience is allang niet meer van marketing of communicatie alleen, het is van de hele organisatie.

Om succesvol te zijn in CX moet de gehele organisatie op de juiste wijze met elkaar zijn verbonden. Hoe organiseer je een integrale CX-aanpak en kun je tegelijkertijd de snel veranderende klantbehoefte bijhouden? Door een klant-energieke organisatie te worden.
Dit zijn organisaties die energie uit klantfeedback weten te winnen en hiermee medewerkers inspireren, meer tevreden klanten genereren en toekomstbestendig ondernemen. Aan de hand van een stroomschema wordt duidelijk hoe klanten jouw organisatie positief kunnen laden en je CX succesvol kunt realiseren.

Customer Experience award

Binnenkort maken we de genomineerde bekend!

14.35 - 14.50 uur

Middagbreak

Even tijd om je e-mail te checken of voor een korte yoga/meditatiesessie

Customer Experience award

Binnenkort maken we de genomineerde bekend!

Customer Experience award

Binnenkort maken we de genomineerde bekend!

De genomineerden worden beoordeeld door onze vakjury. Ook het online publiek krijgt de kans om mee te beslissen wie de winnaar wordt.

Bekendmaking winnaar en vraaggesprek met genomineerden.