Customer Experience in de Goede Doelen &  Fondsenwerving

Bart Meerdink
Bart Meerdink
Gastheer

Als gastheer van CX in Goede Doelen & Fondsenwerving daagt Bart Meerdink de sprekers uit hun CX-ervaringen te delen. Leren van wat goed gaat, maar ook van elkaars fouten. Beseffen dat juist customer experience steeds belangrijker wordt in de werving en behoud van donateurs. Bart laat je ervaren wat de drie belangrijkste CX-trends zijn waar elke goede doelen organisatie nu al mee te maken heeft.

Jantje Beton, NUSO speeltuinen en KWF Kankerbestrijding maken allemaal gebruik van succesvolle mobiele journeys. Leer in deze sessie wat de ingrediënten zijn van een succesvolle mobiele journey. Hoe hoe geef je liefde en krijg je aandacht, via een mobiele telefoon? Een inspirerende sessie over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van mobile customer experience.

‘Een betere donor experience’ wordt al jarenlang geroepen binnen de goede doelen wereld. Maar hoe doe je dit nu concreet in de deze digitale wereld? Hoe kom je van losse campagneflodders tot sterke donorjourneys, waarbij je mensen boeit, bindt en behoudt? In deze sessie krijg je niet alleen concrete handvatten maar ook krijg je klantcases te zien uit het afgelopen jaar, die écht een verschil hebben gemaakt. Een inspirerende sessie over hoe je sneller groeit, meer conversie creëert én meer loyaliteit stimuleert, door een beter donor experience klantgericht aan de slag te gaan. Van campagne naar donor experience management.

14.30 - 14.45 uur

Middagbreak

James Dodkins
James Dodkins
Oprichter Rockstar CX

Een virtuele keynote-uitvoering die je NOOIT zult vergeten door de #1 Customer Experience Influencer uit het Verenigd Koninkrijk, werelds Rockstar CX guru. Met zijn virtuoze Rockperformance neemt James ons mee in zijn wereld en laat aan de hand van zijn eigen ervaringen als Rockstar zien, hoe je als Fondsen werver geweldige klantervaringen kunt bieden die leiden tot het beter vasthouden van donateurs.

Bart Meerdink
Bart Meerdink
Gastheer

Tijdens deze sessie is er ruimte voor het stellen van vragen.