Customer Experience in 1 Day

Hét zakelijke event over het managen van Customer Experience in Nederland, hoe kun je als professional de klant de juiste ervaring geven en welke tools kunnen daar bij helpen?

Digital CX

De verwachtingen van bijna alle consumenten worden door bedrijven als Amazon, Uber en AirBnB steeds hoger gelegd. De digitale ‘customer experience’ bepaalt steeds vaker of een bedrijf nog bestaansrecht heeft. Wat komt er allemaal bij kijken om deze klant ervaringen te managen? En wat wordt de impact van ‘machine learning’ en AI op de toekomst van CX?

Martech

Als professional kun je echter niet zonder ondersteuning van goede software tools. De Marketing Technology Landscape Supergraphic bestaat echter uit al meer dan 7000 bedrijven! Welke moet je kiezen? En hoe je het maximale uit de software halen? Leer tijdens ons event welke tools onmisbaar zijn om de ‘customer lifecycle’ van jouw klanten effectief te managen.

Branding

“What unites people? Armies? Gold? Flags? Stories. There’s nothing in the world more powerful than a good story. Nothing can stop it. No one can defeat it.” In de laatste aflevering van Game of Thrones geeft Tyrion Lannister duidelijk aan waar het om draait in het leven. En ook voor jouw bedrijf is ‘branding’ onmisbaar in het contact met jouw klanten. Elk merk heeft een verhaal.

B2B en B2C

Customer Experience Management wordt steeds belangrijker voor zakelijke klanten, want ook hun beslissingen worden niet alleen rationeel genomen. Ook emotionele aspecten spelen een rol. Iedereen kent de sales funnel, maar zou het niet mooi zijn als we meer zicht hebben op de werkelijke ‘buyer journey’ die relevante stakeholders afleggen? Tijdens onze praktijkvoorbeelden krijg je te horen hoe jouw bedrijf dit kan aanpakken.