Sprekers 2020

Sydney Brouwer
Sydney Brouwer
CX Circle

Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en auteur van zijn nieuwste boek ‘Six Star Service!’. Ook is Sydney host van de Over Klanten Gesproken podcast en bestuurslid van Stichting CX Circle. Tijdens Customer Experience in de Zorg en Publieke Sector is Sydney de gastheer.

www.sydneybrouwer.nl
Sydney Brouwer
CX Circle
Arne Keuning
Arne Keuning
Upstream

Arne helpt, als strategisch adviseur, organisaties bij digitale transformatie, digitalisering en met ‘menselijk’ digitaal klantcontact voor de beste CX. Hij adviseert zowel profit als non-profit organisaties over hoe zij klanten, huurders, leden, burgers of inwoners kunnen helpen met optimaal digitaal klantcontact. Sinds 2012 onderzoekt hij de Stand van Webcare en andere vormen van digitaal klantcontact als bijv. chatbots in Nederland.

Arne Keuning
Upstream
Alexander de Vries
Alexander de Vries
Hostmanship Group

Alexander is oprichter van Hostmanship Nederland. Samen met zijn collega’s ondersteunt hij sinds 2007 veel zorgorganisaties in Scandinavië, Nederland en België in het ontwikkelen van gastvrije zorg. Op basis van meer dan 20 jaar ervaring in het begeleiden van een grote verscheidenheid aan organisaties is Alexander ervan overtuigd geraakt dat effectief leiderschap de succesfactor is in organisaties waar mensen de spil in de dienstverlening zijn.

Alexander de Vries
Hostmanship Group
Dirk Weggeman
Dirk Weggeman
Politie

Dirk is als communicatiespecialist binnen de Politie betrokken bij; beleidsadvisering, coördinatie opleidingen, coördinatie managementinformatie, Innovatie, procesverbeteringen, landelijk contentbeheer, advisering leiding RSC Landelijk, de portefeuille Dienstverlening, initiator en aanjager binnen diverse landelijke projecten, zoals: afhandelen meldingen, Servicemodule, webcare, coördinatieportaal, intake opleidingen, één virtueel RSC en workforcemanagement.

Dirk Weggeman
Politie
Harmen Baas
Harmen Baas
BrixCRM

Harmen is in verschillende commerciële rollen actief geweest waarbij hij de laatste 9 jaar werkzaam is bij BrixCRM. Hij heeft in zijn rol als account-, sales- en commercieel manager al vele CRM projecten van dichtbij meegemaakt en is betrokken geweest bij implementatietrajecten bij onder andere De Politie, RWS, Kwikfit en Ben (T-mobile). Hij kijkt bij veel organisaties in de keuken en kent de voorwaarden voor start van een succesvol CRM project. Harmen zoekt naar de uitdagingen waar het team van BrixCRM de meeste waarde kan toevoegen en streeft naar creating happy customers.

Harmen Baas
BrixCRM
Jasper Witte
Jasper Witte
Copernica Marketing Software

Jasper, vakjurylid voor de “Dutch Search Awards” bij het onderdeel marketing automation, is een expert op het gebied van e-mailmarketing. Hij helpt groeiende organisaties met het doorontwikkelen van customer journey en met het verhogen van de ROI uit het marketingbudget.

Jasper Witte
Copernica Marketing Software
Gerrit Piksen
Gerrit Piksen
MarketResponse

Ruim 20 jaar werkzaam als expert customer experience. Helpt bedrijven op te schuiven naar Xceptional waarbij de basis op orde moet zijn, er oprechte betrokkenheid bij klanten is en het bedrijf oog heeft voor mens en maatschappij. Schrijver van het boek Ontmoet de Xceptionals waarin beschreven wordt wat de trends in klantvriendelijkheid zijn, wat consumenten onder klantvriendelijk verstaan en wat de winnaars van het klantvriendelijkste bedrijf van NL met elkaar gemeen hebben.

Gerrit Piksen
MarketResponse
Theodoor-van-Boven
Theodoor van Boven
Condomerie

Na zijn studie Spaans heeft Theodoor in april 1980 de Condomerie op de Warmoesstraat in Amsterdam opgericht. Daarnaast is hij coFounder Condomerie Foundation en Founding Director Stampij.

Theodoor van Boven
Condomerie
Jeroen Velthof
Jeroen Velthof
bol.com

Jeroen is sinds juli 2019 bij Bol.com als Manager Customer Happiness Analytics verantwoordelijk voor de NPS score en het ontsluiten van klantinzichten om de klantervaring structureel te verbeteren. Daarvoor heeft hij voor het moederbedrijf van Essent (innogy, nu Eon) de CX Factory in Berlijn opgezet, nadat hij binnen Essent zelf een track-record op CX had opgebouwd. Hij heeft aan de universiteit van Twente Industrial Engineering & Management gestudeerd.

Jeroen Velthof
bol.com
Bas van der Pol
Bas van der Pol
Ciphix

Bas van der Pol is een van de oprichters van AI-dienstverlener Ciphix en een van de meest veelbelovende jonge ondernemers van Nederland. Ciphix automatiseert handmatig, procesmatig werk voor klanten als KLM en Unilever. Met een aantal software-bouwstenen maakt de startup voor klanten slimme digitale assistenten en collega’s.

Bas van der Pol
Ciphix
Asher Lake
Asher Lake
KLM

Asher is Product Owner RPA bij KLM. Zijn ambitie is om niemand meer saai, robotachtig werk te laten uitvoeren maar de employee experience te vergroten. Daarnaast is Asher Digital Consultant van de KLM Digital Transformation.

Asher Lake
KLM
Guy Kirkwood
Chief evangelist of UiPath

Guy Kirkwood, as chief evangelist of UiPath, is using RPA to provide a robot for every person. Joining in 2015 when UiPath was 26 people and $1m in annual recurring revenue, Guy has helped it to grow to 2,800 people and over $400m. UiPath is a Forbes AI 50; a CNBC Disruptor 50; #2 in the FT rankings; and #1 in the Deloitte Fast 500. It is the fastest-growing enterprise software company in history

Guy Kirkwood
Chief evangelist of UiPath
Sonja Stalfoort
Sonja Stalfoort
PuurKlant

Sonja is expert in klantbeleving en inspireert en begeleidt – als spreker, trainer en consultant – organisaties in het realiseren van een optimale verbinding tussen de klant en de organisatie. Zij is auteur van het boek “De klant-energieke organisatie”. Daarnaast is zij kerndocent bij Beeckestijn Business School.

Sonja Stalfoort
PuurKlant
Bas van Raak
Bas van Raak
Raak! Geeft richting.

’Bas is geen therapeut maar werkt wel op zowel het mentale als sociale vlak met mensen. Hij geeft je tips om je kansen te vergroten om betere prestaties te kunnen leveren.

Bas van Raak
Raak! Geeft richting.
Madhu Mathoera
Madhu Mathoera
Sazas

Madhu helpt andere ondernemers, bedrijven en professionals op het gebied van Branding & Diversiteit. Momenteel werkt zij als Commercieel Manager (a.i) bij Sazas, uw verzuimspecialist. Sazas is voor 3e keer op rij de nummer 1 van klanttevredenheidsonderzoek Zakelijk van Verbond van Verzekeraars geworden!

Madhu Mathoera
Sazas
Dyon Metselaar
Dyon Metselaar
Director/Oprichter Leadscope

Dyon Metselaar is een ervaren strategisch online marketing consultant gespecialiseerd in B2B en leadgeneratie. Hij is oprichter van het label Leadscope wat zich specifiek op de B2B markt richt. Met zijn managementachtergrond werkt hij op strategisch niveau voor klanten en kent hij de uitdagingen van een B2B-organisatie als geen ander.

Dyon Metselaar
Director/Oprichter Leadscope
Frans Appels
Frans Appels
Managing partner Leadscope

Frans Appels is oprichter en directeur van het digital marketingbureau Netprofiler. Sinds 2017 vormen Netprofiler, ClickValue en Leadscope samen de LevelUp Group. Met meer dan 100 consultants ondersteunen zij meer dan 200 bedrijven in de B2B en B2C met meten en verbeteren van online campagnes en website resultaten. Frans is een ervaren spreker op het gebied van online marketing, web analytics en conversie optimalisatie.

Frans Appels
Managing partner Leadscope
mario hoppenbrouwer
Mario Hoppenbrouwer
Sazas

Mario is adviseur klantgeluk bij Sazas, specialist in verzuimoplossingen voor het MKB.

Mario Hoppenbrouwer
Sazas
Ronald Schouten
Hartstichting

Sinds 2016 is Ronald met zijn team verantwoordelijk voor alle (fondsenwervende) evenementen van de Hartstichting waaronder de jaarlijkse collecte, de 11strandentocht, HoektotHelder en de Cycle fietstochten. Voor hij bij de Hartstichting aan de slag ging was Ronald commercieel en creatief verantwoordelijk voor MJR TOM International.
Het verbinden en inspireren van mensen en merken is de belangrijkste drijfveer in zijn werk. 1+1 is altijd 3.

Ronald Schouten
Hartstichting
Jeroen de Rooij
Jeroen de Rooij
Mobile Interaction Company

Jeroen is een van de oprichters van Mobile Interaction Company en vervult de functie van Creative Director. In deze rol is hij sparringspartner voor goede doelen en andere non-profitorganisaties. Samen met zijn klanten en het M.I.C-team bedenkt en ontwikkelt hij succesvolle mobiele journeys.

Jeroen de Rooij
Mobile Interaction Company
Paul Feldbrugge
KWF Kankerbestrijding

Paul is nieuwsgierig; naar mogelijkheden op het snijvlak van non-profit en profit, naar kansen voor maatschappelijke organisaties, naar uitdagingen in de filantropie – altijd vanuit kernwaarden rondom betrokkenheid, bevlogenheid en impact. Of het nou sociale eettafels betreft of speeltuinen of de Samenloop, Paul zoekt naar de brug van merk naar maatschappij en vertaalt strategie in meetbare, data-gedreven taktiek.

Paul Feldbrugge
KWF Kankerbestrijding
Machteld Papegaaij
Machteld Papegaaij
Vogelbescherming Nederland

Machteld werkt sinds begin 2013 bij Vogelbescherming en is Manager Voorpret. Ze zorgt voor waarde voor de klant, waardoor waarde van de klant een vanzelfsprekendheid wordt.
Jarenlange ervaring bij diverse charitatieve organisaties, met als rode draad het optimaliseren van werkwijzen en het vinden van nieuwe invalshoeken voor leadgeneratie, fondsenwerving, relatiebeheer en –behoud.

Machteld Papegaaij
Vogelbescherming Nederland