Sprekers 2021

Egmont-Philips
Egmont Philips
Directeur Marketing bij DAS

Egmont is directeur Marketing bij DAS, dé experts in toegankelijke juridische kennis. Hij is verantwoordelijk voor marketing, productrealisatie, digitale klantcontactstrategie en data-driven service design. Egmont heeft een passie voor 'creating and leading business models' met CX als basis.

Egmont Philips
Directeur Marketing bij DAS
Aniek-Groenwold
Aniek Groenwold
Customer Experience Marketeer bij FBTO

Aniek is een enthousiaste marketingprofessional met een digitale mindset. In haar werk ligt de focus op (digital) Customer Experience en Branding. In die velden win je de wedstrijd niet enkel met een slimme inzet van kanalen, maar speelt creativiteit nog altijd een onderscheidende rol.

Aniek Groenwold
Customer Experience Marketeer bij FBTO
Stephanie-Pelsmakers
Stephanie Pelsmakers
Customer Experience Lead Netherlands & Belgium bij ING

Vanaf 2018 werd Stephanie de eerste CX Lead voor ING Nederland en kort daarna ook voor België. De uitdaging: iedereen binnen ING nog meer #customercrazy maken in tijden van transformatie, druk op kosten en snel stijgende klantverwachtingen.

Stephanie Pelsmakers
Customer Experience Lead Netherlands & Belgium bij ING
Brian-Manusama
Brian Manusama
Chief Strategy Officer bij CM.com

Voordat Brain bij CM.com kwam, was hij Senior Director Research and Advisory bij Gartner, een wereldwijd technologisch onderzoeks- en adviesbureau. Gedurende acht jaar adviseerde hij duizenden zakelijke en IT-leiders. KMS Lighthouse heeft Brian onlangs erkend als een van de Top 12 Customer Experience Leaders om naar uit te kijken in 2021.

Brian Manusama
Chief Strategy Officer bij CM.com
Sonja Stalfoort
Sonja Stalfoort
PuurKlant

Sonja is expert in klantbeleving en inspireert en begeleidt – als spreker, trainer en consultant – organisaties in het realiseren van een optimale verbinding tussen de klant en de organisatie. Zij is auteur van het boek “De klant-energieke organisatie”. Daarnaast is zij kerndocent bij Beeckestijn Business School.

Sonja Stalfoort
PuurKlant
Steven-Dorgelo
Steven Dorgelo
Innovator voor Health bij KPN

Als product owner bij KPN Health is Steven iedere dag bezig om functionaliteiten en oplossingen naar de markt te brengen waarmee zij de noodzakelijke digitalisering van de zorg kunnen ondersteunen. Hij is onder andere verantwoordelijk voor de Health Combinations zoals ZorgVrij | UC, CAM|KPN Security en Zivver | KPN Modern Workspace.

Steven Dorgelo
Innovator voor Health bij KPN
hans-luyckx
Hans Luyckx
Operationeel directeur bij IJsfontein

Hans is na 25 jaar in het bedrijfsleven (o.a. bij KLM, Targus en UPC) te hebben gewerkt, in 2012 overgestapt naar IJsfontein. Hij is als operationeel directeur verantwoordelijk voor nieuwe samenwerkings- mogelijkheden en innovatie. IJsfontein ontwikkelt en ontwerpt (digitaal) leren, ‘serious gaming’.

Hans Luyckx
Operationeel directeur bij IJsfontein
Maaike-Vallenduuk
Maaike Vallenduuk
Strategisch adviseur communicatie aardgasvrij bij Gemeente Amsterdam

In de bijna 17 jaar dat Maaike voor de gemeente Amsterdam werkt, heeft zij aan bijzondere projecten mogen werken: o.a. herontwikkeling Stationseiland (o.a. Noord-Zuidlijn), gebiedsontwikkeling Amsterdam en duurzaamheid. Vanaf 2017 werkt Maaike aan de energietransitie van de gebouwde omgeving.

Maaike Vallenduuk
Strategisch adviseur communicatie aardgasvrij bij Gemeente Amsterdam
Anders-Jansen
Anders Jansen
Partner bij flowresulting

Anders is partner bij flowresulting en adviseert bedrijven op het gebied van marketingstrategie, loyaliteitsstrategie, service innovatie en onderscheidende klantbeleving. Hij helpt bedrijven te kiezen wie ze willen zijn voor welke klanten.

Anders Jansen
Partner bij flowresulting
Dorine-van-Meeuwen
Dorine van Meeuwen
Customer Experience Consultant bij Livework studio

Met Livework studio heeft Dorine Adidas ondersteund om de klant op de eerste plaats te zetten in hun Agile transformatie. Tijdens haar sessie vertelt zij hoe een strategische droom realiteit wordt voor Adidas

Dorine van Meeuwen
Customer Experience Consultant bij Livework studio
Rob-Beltman
Rob Beltman
Customer Engagement & Customer Excellence Expert

Rob is al meer dan vijftien jaar actief in het marketing vak. Hij heeft inmiddels honderden organisaties begeleid bij marketingvraagstukken. Rob is medeoprichter van H3ROES, een coöperatie van professionals uit diverse disciplines, die samenwerken om Nederland klantgerichter te maken.

Rob Beltman
Customer Engagement & Customer Excellence Expert
mariska de wit
Mariska de Wit
Senior Customer Experience Manager bij a.s.r.

Mariska is bij a.s.r. verzekeringen verantwoordelijk voor het NPS-programma Zij heeft een NPS-meethuis opgezet en werkt continue aan het optimaliseren van de klantreizen. Voorheen was zij Research Director bij Motivaction International en zij heeft lange tijd als zelfstandig marktonderzoeker en CX-expert gewerkt.

Mariska de Wit
Senior Customer Experience Manager bij a.s.r.
Tom-kikkert
Tom Kikkert
Eigenaar Tom Kikkert

Tom Kikkert is een veelgevraagd spreker en adviseur op het gebied van de betekeniseconomie en de gevolgen hiervan voor bedrijven. In zijn advieswerk en presentaties spelen het hebben van een sterke identiteit als bedrijf, het creëren van ambassadeurs onder medewerkers en het veranderend consumentengedrag een belangrijke rol. Naast spreker en adviseur is Tom co-auteur van het boek Duurzame businessmodellen.

Tom Kikkert
Eigenaar Tom Kikkert
Berend-Jan-Rietveld
Berend-Jan Rietveld
Practice Lead bij Essense

Denken en doen vanuit de klant; Berend-Jan zou niet anders kunnen. En dat is ook waarom hij in mei dit jaar als practice lead bij Essense is gaan werken. Essense helpt organisaties in hun transformatie naar klantgericht werken en dat is precies waar Berend-Jan zijn passie en kracht liggen.

Berend-Jan Rietveld
Practice Lead bij Essense
Jasper-klapwijk
Jasper Klapwijk
Eigenaar van Kantelingen BV

Jasper is zelfstandig strateeg in wonen, gezondheid en pensioen. Hij heeft een achtergrond in politicologie en bedrijfskunde en heeft vijftien jaar professionele ervaring in strategie, marketing en communicatie.

Jasper Klapwijk
Eigenaar van Kantelingen BV
Joost-van-Ham
Joost van Ham
Business Improvement Manager & Sales bij VANAD Engage

Joost van Ham werkt sinds 2,5 jaar als business improvement manager bij VANAD Engage. Service voor klanten iedere dag beter maken. Dat is nu zo’n 15 jaar zijn drijfveer als adviseur. Joost helpt bedrijven ieder contact met hun klant eenvoudig, persoonlijk en waardevol te maken. Door het leveren van een enkele product of dienst tot aan het volledig overnemen en uitvoeren van alle klantenservice werkzaamheden.

Joost van Ham
Business Improvement Manager & Sales bij VANAD Engage
Marcel-van-der-Marck
Marcel van der Marck
Marketing Director bij Underlined

Marcel zit al 25 jaar in de wereld van data en het gebruik daarvan richting klantinteracties. In zijn commerciële-, sales managementfuncties en als director zit hij aan tafel bij de top 200 bedrijven van Nederland.

Marcel van der Marck
Marketing Director bij Underlined
theo van der steen
Theo van der Steen
Strategisch Marketeer & Projectmanager & Directeur Underlined

Theo, oprichter van Underlined, is actief met het opzetten en begeleiden van data driven methoden om impactvol te verbeteren in klantbeleving. Daarnaast werkt hij samen met diverse universiteiten zoals de JADS universiteit voor continu onderzoek en nieuwe leercontent op het gebied van Artificial Intelligence. Met Underlined heeft hij in 2021 een nominatie ontvangen voor Bureau van Jaar.

Theo van der Steen
Strategisch Marketeer & Projectmanager & Directeur Underlined