Programma

08.30 – 09.15 uur | Ontvangst

 

09.15 – 09.30 uur

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widgets_ImageGrid_Widget”][/siteorigin_widget]

09.30 – 10.15 uur

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widgets_ImageGrid_Widget”][/siteorigin_widget]

10.20 – 10.55 uur | Parallel sessies

Milou van Hagen | Translink

Optimaliseren van de Customer Journey in het openbaar vervoer (OV)

Beeckestijn zaal

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

Gerrit Piksen | SAMR

The next step in CX; aandacht voor mens en maatschappij 

CustomerTalk zaal

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

Eveline Erkelens | Vacanceselect

Employee Delight door zelfsturende teams bij Vacanceselect

PvKO zaal

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

Natasha Walk | WKanalytics

Hoe Customer Experience verbeteren met Big Data Analytics 

CX Circle zaal

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

Maikel Taks | MS Schippers

Van handel naar service verlenende organisatie 

Experis Ciber zaal

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

11.00 – 11.25 uur | Pauze

 

11.25 – 12.00 uur | Parallel sessies

Martine Bouwman | PRA Health Sciences

Customer Journey Management in de moderne healthcare

Beeckestijn zaal

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

Juan Herrera | SugarCRM

Transforming the Customer Experience with Modern CRM

CustomerTalk zaal

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

Coert Prins | Incentro (B2B)

Sturen op 1 KPI: hoe werkgeluk leidt tot gelukkige klanten.

CX Circle zaal

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

Bart-Hendrik Huisman | Signify

Signify: de Philips Lighting Transformatie

Experis Ciber zaal

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

12.00 – 13.00 uur | Lunch en Stand-up sessie

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Accordion_Widget”][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Button_Widget”][/siteorigin_widget]

13.00 – 13.45 uur

Keynote | Morgan Thomas

Culture eats any new cx strategy for breakfast

Podium 1

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widgets_ImageGrid_Widget”][/siteorigin_widget]

13.50 – 14.25 uur | Parallel sessies

Robert Verbeek | Heutink-ICT (B2B)

Customer Experience binnen B2B ICT dienstverlening

 

Beeckestijn zaal

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

Rik ten Wolde | AFAS Software (B2B)

Is jouw organisatie aanwezig van ‘eerste contact’ tot ‘einde contract’?


CustomerTalk zaal

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

Niels van Gorp – Coöperatie VGZ

Vallen en opstaan in datagedreven Customer Excellence


PvKO zaal

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

Janneke van den Heuvel | Trylikes
Alexander de Vries | House of Hostmanship

Klantgericht leiderschap in de praktijk brengen bij Karwei bouwmarkten

CX Circle zaal

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

Arline Nijeboer | Experis Ciber
Bart-Hendrik Huisman | Signify
Maikel Taks | MS Schippers

Excellente klantbeleving door meer service


Experis Ciber zaal

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

14.25 – 14.50 uur | Pauze

 

14.50 – 15.25 uur | Parallel sessies

Maarten van den Broek 

Arjen van Ulden| Blauw

Live: de grote CX benchmark challenge! Durf jij het aan?

Beeckestijn zaal

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

Kees Kerkvliet | TOTE-M

10 tips en tricks om CX te verbeteren!

 

CustomerTalk zaal

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

Martje Statema | TOO

How To Wow!? Exceeding guestpectations

 

PvKO zaal

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

Jan van der Spoel | Persona Academy

Hoe zichtbaar is de klant in jouw organisatie?

 

CX Circle zaal

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

Roosje Boom – Van Gelder | UpYourService (B2B)

Bouwen aan een excellente service cultuur?

 

UpYourService zaal

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

15.30 – 15.40 uur | Uitreiking

CX Professional van het jaar

15.40 – 16.00 uur

Lee Cockerell | Voormalig Executive Vice President Walt Disney World®Resort (live vanuit Florida)

Creëer magie in jouw organisatie. Lessen in leiderschap en klantenservice vanuit een leven bij Disney!

Podium 1

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widgets_ImageGrid_Widget”][/siteorigin_widget]

16.00 – 16.45 uur

Keynote | Sydney Brouwer

Wat is het geheim van klantgericht leiderschap?

Podium 1

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widgets_ImageGrid_Widget”][/siteorigin_widget]

16.45 – 17.30 uur | Afsluiting en borrel