Customer Experience in de Retail

Hans Molenaar
Hans Molenaar
Gastheer

Hans Molenaar is de gastheer van deze sessie en daagt de sprekers uit hun CX-ervaringen te delen. Leren van wat goed gaat, maar ook van elkaars fouten. Ook in retail wordt de customer experience steeds belangrijker.

Hans neemt je mee in de belangrijkste CX-trends in retail en wat je als bedrijf nu al kunt doen om te zorgen dat je klanten steeds blijer worden. En als je denkt dat jou customer experience nu al prima is, wacht maar! Het wordt nog veel persoonlijker waarbij technologie steeds creatiever wordt ingezet.

Gerrit Piksen
Gerrit Piksen
Expert Customer Experience

Zoals de titel doet vermoeden neemt Gerrit je mee in de learnings en trends van de verkiezing van het Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Wat weten we na 13 jaar consumenten ondervragen over klantvriendelijkheid in Nederland? Levert het überhaupt wat op om klantvriendelijk te zijn en wat is klantvriendelijk dan volgens de Nederlandse consument? Welke bedrijven worden als klantvriendelijk gezien en wat hebben zij gemeen? Wat kunnen we van die winnaars leren?

Aan het eind van de sessie weet je waarom je aan de slag moet met klantvriendelijkheid en heb je de eerste haakjes daarvoor gekregen.

Voor de 13e keer op rij is het jaarlijkse onafhankelijke onderzoek naar het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland uitgevoerd. Eind oktober wordt de winnaar van 2020 bekend gemaakt. Eén van de bedrijven uit de top-10 van 2019 geeft ‘acte de présence’ over het geheim van hun fantastische customer experience en hoe zij het klanten nog gemakkelijker maken, zonder duurzaamheid uit het oog te verliezen.

10.00 - 10.15 uur

Een optimale customer experience bieden lukt alleen wanneer er vanuit de hele organisatie klantcentraal wordt gedacht en alle afdelingen en technologieën naadloos met elkaar verbonden zijn om de gewenste ervaring daadwerkelijk te realiseren. Want dat laatste, dat gaat niet altijd goed. Tijdens deze presentatie krijg je in inzicht in de mogelijkheden en uitdagingen hoe je als retailorganisatie de juiste technologie in combinatie met de juiste medewerkers moet toepassen.

James Dodkins
James Dodkins
Oprichter Rockstar CX

Een virtuele keynote-uitvoering die je NOOIT zult vergeten door de #1 Customer Experience Influencer uit het Verenigd Koninkrijk, werelds Rockstar CX guru. Met zijn virtuoze Rockperformance neemt James ons mee in zijn wereld en laat aan de hand van zijn eigen ervaringen als Rockstar zien, hoe je als organisatie geweldige klantervaringen kunt bieden die je een onderscheidende plek in de markt bezorgen.

Hans Molenaar
Hans Molenaar
Gastheer

Tijdens deze sessie is er ruimte voor het stellen van vragen.