Customer Experience in de Retail

 

Mogelijk gemaakt door onze kennispartner

Copernica
Hans Molenaar
Hans Molenaar
Beeckestijn Business School

Hans Molenaar is de gastheer van deze sessie en daagt de sprekers uit hun CX-ervaringen te delen. Leren van wat goed gaat, maar ook van elkaars fouten. Ook in retail wordt de customer experience steeds belangrijker.

Hans neemt je mee in de belangrijkste CX-trends in retail en wat je als bedrijf nu al kunt doen om te zorgen dat je klanten steeds blijer worden. En als je denkt dat jou customer experience nu al prima is, wacht maar! Het wordt nog veel persoonlijker waarbij technologie steeds creatiever wordt ingezet.

Gerrit Piksen
Gerrit Piksen
Expert Customer Experience

Zoals de titel doet vermoeden neemt Gerrit je mee in de learnings en trends van de verkiezing van het Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Wat weten we na 13 jaar consumenten ondervragen over klantvriendelijkheid in Nederland? Hoe ervaren Nederlanders retailers? Welke tips hebben zij voor hen? Wat zijn de specifieke learnings voor retailers? En wat levert een betere klantbeleving retailer nu eigenlijk op? Wat kunnen retailers van die winnaars leren?
Aan het eind van de sessie weet je waarom je aan de slag moet met klantvriendelijkheid en heb je de eerste haakjes daarvoor gekregen.

Jasper Witte
Jasper Witte
Copernica Marketing Software

Leveren je e-mails niet genoeg omzet en conversie op? Tijdens deze presentatie sessie behandelen we aan de hand van praktijkvoorbeelden 5 stappen die je helpen om bezoekers te converteren naar klanten.

Je leert o.a. hoe je meer e-mailadressen kan verzamelen voor je e-maillijst en hoe het tonen van betere productaanbevelingen aan je ontvangers kan helpen om je strategische doelstellingen te behalen!

Concrete voorbeelden van onder andere:
ANWB, Run Today, Kookwinkel Oldenhof en StateofArt menswear.

10.00 - 10.15 uur

Theodoor-van-Boven
Theodoor van Boven
Oprichter Condomerie

CEX in tijden van Corona…
Hoe overleef je als retailer in de Coronatijd in een nichemarkt. De omzet daalde vrijwel tot 0 in de winkel, maar ook die van de groothandel en webshop vielen weg. Theodoor van Boven, Founding director van de Condomerie, vertelt ons hoe hij en zijn team hier mee om zijn gegaan en hoe hij zijn strategie heeft aangepast aan de nieuwe werkelijkheid. Leerzame lessen voor ons allemaal, niets mooiers dan een veilige CX!
P.S. Met kans op een lockdown love pakket!

Jeroen Velthof
Jeroen Velthof
Manager Customer Happiness Analytics

Als je erin gelooft dat ‘Customer Happiness’ de belangrijkste factor voor groei is, dan moet je wel continu een optimale CX (willen) bieden aan je klanten. En dat betekent ten alle tijde weten wat de klant wil en wat er leeft onder de klanten. Doel van Bol.com is dan ook het leveren van een ‘vlekkeloze’ customer journey, vanaf het moment van binnenkomst tot afrekenen. Dit vraagt om een multifunctionele aanpak en dit is precies waar Jeroen Velthof samen met zijn Customer Happiness Analytics team voor staan en klanten weten te verrassen. Een continue uitdaging van next-level concepten!

James Dodkins
James Dodkins
Oprichter Rockstar CX

Een virtuele keynote-uitvoering die je NOOIT zult vergeten door de #1 Customer Experience Influencer uit het Verenigd Koninkrijk, werelds Rockstar CX guru. Met zijn virtuoze Rockperformance neemt James ons mee in zijn wereld en laat aan de hand van zijn eigen ervaringen als Rockstar zien, hoe je als organisatie geweldige klantervaringen kunt bieden die je een onderscheidende plek in de markt bezorgen.

Hans Molenaar
Hans Molenaar
Beeckestijn Business School

Tijdens deze sessie is er ruimte voor het stellen van vragen.

Copernica