Round table PvKO

Geïnteresseerd om mee te praten en kennis te delen over het belang van klantbeleving, klanttevredenheid en het managen van klantervaringen? Je bent van harte welkom de PvKO round tables tijdens Customer Experience in 1 Day. Wees er snel bij, want er zijn maar 15 plekken beschikbaar per round table sessie!

Jeroen Rietberg
CCO van CYS
Let op: alleen op inschrijving

Is klantfeedback sowieso futureproof? De rol van de Net Promotor Score (NPS) in klantfeedback is overgewaardeerd, het is slechts een hulpmiddel en dient nooit het uitgangspunt te zijn. Dit zijn voorbeelden van vragen en standpunten waarover gediscussieerd kan worden tijdens de 'PvKO round table' geleid door Jeroen Rietberg, CCO van CYS. Van klanttevredenheid naar het managen van klantervaringen is namelijk de hedendaagse uitdaging; van klant care naar klant contact. De laatste 5 jaar is het CX vakgebied veranderd van onderzoek naar klantfeedback. En hoe zet ik mijn metingen zodanig in dat daar mijn dagelijkse operationele beslissingen op gebaseerd kunnen worden?

Deze ronde tafel discussie is vooral interessant voor mensen die de laatste jaren zakelijk verantwoordelijk zijn geworden voor customer experience zoals de Chief Happiness Officer, Customer Insights manager, CX-manager, Engagement-manager.

Gerard van Vliet
Senior Consultant bij Coniche
Let op: alleen op inschrijving

Ricardo Semler is overtuigd van de kracht van zelfsturing en opende een nieuw hotel. De medewerkers hadden een direct belang bij het hotel en kregen alle ruimte om het Hotel naar eigen inzichten te runnen. Het personeel had nauwelijks tot geen ervaring in de hotel branche. Binnen een jaar stond het hotel in de top10 best gewaardeerde hotels. Zit daar een relatie of is het toeval? In de ronde tafel sessie gaan we hierover met elkaar in gesprek. Willen we leren van elkaars ervaringen en is er ruimte om meningen te delen en inzichten aan te scherpen.

Aanmelden round table sessie