10 tips en tricks om CX te verbeteren

totem

Iedere zichzelf respecterende organisatie zegt de klant centraal te stellen en heeft dit vastgelegd in allerlei plannen, maps en uitingen. Veel van deze Customer Experience plannen en mooie Customer Journey maps zijn echter tot stand gekomen zonder dat hierbij een klant betrokken is. Het is dan ook niet verrassend dat in deze gevallen de Journey dan ook niet echt tot leven komt omdat het niet geladen is met de emotie, hartslag en ziel van de klant. Projectgroepen komen vaak nog wel tot mooie verbeterideeën. Helaas mist de echte spanningsboog om keuzes te maken en de gekozen ideeën om te zetten naar concrete, voor de klant merkbare verbeteringen.

Hoe zorg je dat medewerkers geïnspireerd raken om het morgen voor de klant beter te doen? Hoe krijg je de Customer Journey van papier af? Kees Kerkvliet van TOTE-M vertelt je graag wat de 10 werkvormen zijn die je direct kunt inzetten om niet alleen tot klantinzichten te komen maar ook daadwerkelijk verbeteringen realiseert samen met klanten? Hij illustreert deze aan de hand van mooie praktijkcases zoals Renault, Yarden, HAN en BMW. Zo kun jij morgen aan de slag met kansrijke Customer Journeys!

Parallelsessie 2
Locatie: Podium 7 Tijd: 11:30 - 12:15 Kees Kerkvliet Kees Kerkvliet