Customer Experience binnen B2B ICT dienstverlening

heutink ict

Wat doet Heutink ICT allemaal om dagelijks 450.000 kinderen en duizenden onderwijsprofessionals te laten leren en werken, lokaal en in de cloud te laten werken? Heutink ICT is een ICT organisatie met inmiddels bijna 100 jaar ervaring in het onderwijs.

Maar wat als je markt veranderd? Je klant vraagt om maatwerk IT-beheeroplossingen, die al zijn zorgen wegnemen. Daarbij groeit de IT-kennis van je klanten, die bovendien veeleisender en kritischer worden. En door de ontwikkelingen op het gebied van cloud computing krijg je er nieuwe concurrenten bij.

Wat doe je dan? Blijf je binnen de organisatie op dezelfde manier verder gaan? Of kom je tot het inzicht dat je klanten meer gericht en op een persoonlijke manier moet benaderen, zodat je een hogere klantwaarde op de lange termijn bewerkstelligt?

Robert neemt je mee naar de dagelijkse praktijk van Heutink ICT en vertel je over de strategische en culturele veranderingen, die de basis vormen van onze nieuwe klantgerichte organisatie. Tevens komt aan bod welke uitgangspunten van Customer Experience Management wij hanteren om nieuwe ideeën uit te werken.

Robert is genomineerd voor de award Customer Experience Professional 2018.

Parallelsessie 3
Locatie: Podium 8 Tijd: 13:50 - 14:25 Robert Verbeek Robert Verbeek