Customer Journey Management in de moderne healthcare

PRA Health Sciences

Ook in de medische wereld (healthcare) verandert innovatie de business-modellen en patiëntbeleving. Niet voor niets werken veel ziekenhuizen al met goed doordachte ‘patiënt journeys’. En hebben ze naast patiënten ook te maken met de ‘zorgconsument’ die hele andere eisen stelt aan de healthcare.

In die veranderende wereld opereert PRA vanuit de strategie dat klanten zich bevinden in ingewikkelde DMU’s. Customer Experience Management en sturen op een optimale klantrelatie evident. Martine vertelt je hoe PRA hier mee omgaat.

PRA Health Sciences is specialist in geneesmiddelenonderzoek met vrijwilligers. Uitgebreid onderzoek op mensen is een verplichte stap in de ontwikkeling van geneesmiddelen. PRA – voorheen Pharma Bio Research – verricht al ruim 30 jaar geneesmiddelenonderzoek in Nederland.

Martine is genomineerd voor de award Customer Experience Professional van Jaar 2018.

Parallelsessie 2
Locatie: Podium 8 Tijd: 11:25 - 12:00 Martine Bouwman