How To Wow!? Exceeding Guestpectations

logo too

Service ervaren we over het algemeen als een vlakke lijn. We krijgen de hele dag overal en allemaal als mens ‘service’. Het gaat feitelijk ongemerkt aan ons voorbij.
Totdat je ergens een hele slechte service ervaart. Of juist een exceptionele service die jouw verwachting als klant verre overtreft. En dat laatste is wat The Office Operators tot hun belangrijkste operationele doel hebben gemaakt.

The Office Operators willen met afstand de beste zijn op gebied van service in hun industrie. Zij proberen hun mensen te motiveren altijd dat stapje extra te doen om de gasten blijvend te verrassen. Service is binnen het bedrijf een essentieel onderdeel van de selectie, training en beloning. Dit zijn de succesverhalen waar zij iedere dag weer zo trots op zijn.

Hoe dit programma werkt, de uitdagingen die het met zich meebrengt en hoe The Office Operators binnen hun bedrijf dagelijks bezig zijn met zichzelf te verbeteren op het gebied van service, daar vertelt Martje graag meer over!

Parallelsessie 1
Locatie: Podium 7 Tijd: 10:20 - 11:05 martje statema Martje Statema