Transforming the Customer Experience with Modern CRM

Brix crm

De wereld verandert razendsnel. De snelle ontwikkeling van technologie is een van de belangrijkste drijfveren in het veranderen van onze collectieve sociale structuur. Juan vertelt over de rol die modern CRM hierin speelt en bespreekt de laatste ontwikkelingen en innovaties op het gebied van CRM & Customer Experience.

Werken zoals je leeft
Door de nieuwe mogelijkheden van technologie stijgen de verwachtingen op meerdere vlakken. Nu al hebben het gebruik van instant services voor onder andere transport, reizen, entertainment en sociale interactie onze aannames op gebied van snelheid, relevantie, waarde en ervaring veranderd.

Technologie binnen de werkomgeving zorgt er echter vaak voor dat mensen, die in hun privéleven gewend zijn geraakt aan uitmuntende (klant)ervaringen, deze standaard drastisch moeten verlagen. Om een buitengewone customer experience te bieden moet de technologie die dit ondersteunt gebruikers dan ook in staat stellen te werken zoals ze leven.

Ontwikkelingen en innovaties in CRM & CX
Juan laat zien hoe organisaties op basis van modern CRM een uitmuntende klantervaring kunnen bieden. Hij bespreekt de laatste ontwikkelingen en innovaties op het gebied van CRM en Customer Experience en vertelt aan de hand van meerdere cases over zijn ervaringen in de praktijk.

Deze sessie is in het Engels.

Parallelsessie 2
Locatie: Podium 7 Tijd: 11:25 - 12:00 Juan Herrera Juan Herrera