Customer Experience in 1 day 2020 Customer Experience in 1 day 2020
  • Home
  • Sprekers 2020
  • Programma
    • 28 september 2020 | Publieke Sector
    • 29 september 2020 | Retail
    • 30 september 2020 | Universeel – Future of CX
    • 30 september 2020 | Business to Business
    • 2 oktober 2020 | Goede Doelen & Fondsenwerving
  • Partners
  • Voor wie
  • Eerdere edities
    • Editie 2019
    • Editie 2018
    •  Editie 2017
    •  Editie 2016
  • Contact

Sponsor worden

In contact komen met 400 CX en CRM professionals?

Bezoekers van het CX en CRM in 1 day zijn gemotiveerd en geïnteresseerd in nieuwe inzichten op het gebied van Customer Experience en CRM. Als sponsor/partner kun je de toegevoegde waarde van jouw dienst of product aan hen laten zien. Je komt direct met een crossmediale, inhoudelijke aanpak onder de aandacht bij deze CX en CRM professionals.
Inzicht in de soort bezoekers van CX en CRM in 1 day vind je hier.

 

Het event: CX en CRM in 1 day

Tijdens Customer Experience en CRM in 1 Day nemen we de bezoeker graag mee op (klant)reis en behandelen we begrippen als customer journey, NPS, klantstrategie, CRM, transformatie, persona’s, CRM en klantwaarde. Aan de hand van inspirerende, internationale keynotes, aansprekende cases en praktische workshops zet de bezoeker de volgende stap met customer experience management met als eindbestemming Customer Excellence.

 

Sponsor worden op Customer Experience & CRM in 1 day?


Customer Experience & CRM in 1 Day is bij uitstek geschikt om leads te genereren, klanten en relaties uit te nodigen of meer bekendheid te krijgen. Er zijn veel mogelijkheden waar je als partner van dit evenement uit kunt kiezen. We hebben voor sponsoren het volgende pakket samengesteld:

Wat we aanbieden is het volgende:

Sponsorpakket Standaard:

  • Exclusieve zichtbaarheid gedurende het event
  • Standruimte (klein 6m2)
  • Mogelijkheid tot aanleveren van content/case/spreker (in overleg)
  • Logo vermelding in eventcommunicatie ( website, mailings, etc.)
  • Banner in nieuwsbrief rondom het event (1 week voor en 1 week na het event)
  • Vermelding in berichten op social zoals Twitter, LinkedIn etc.
  • Vermelding in nieuwsbrieven rondom event (advertorial)
  • 5 x gratis toegangskaarten (t.w.v. € 295,-) voor relaties
  • Ontvangst uitgebreid bezoekersbestand incl. e-mailadressen
  • Materiaal in digitale toolkit na het event, indien van toepassing

Investering is € 3.500,- (excl. btw)

Sponsorpakket Plus

  • Sponsorpakket Standaard
    +
  • Standruimte groot (12m2)
  • Banier in plenaire zaal
  • Extra 5x gratis toegangskaarten (t.w.v. € 295,-) voor relaties
  • Mogelijkheid voor het inhoudelijk invullen van een roundtable tijdens het event

Investering is € 3.950,- (excl. btw)

Nieuwgrierig geworden?
Download hier de sponsormogelijkheden voor alle events van CustomerTalk.
Neem contact op met Remko Westra via 06 52 55 99 69 of remko.westra@customertalk.nl.

Een event van
CustomerTalk – Inspiratiebron voor klantgerichtheid

CustomerTalk is dé plek voor iedereen die zich bezighoudt met of interesse heeft in klantbeleving, klantgerichtheid en klantvriendelijkheid. Inhoud, kwaliteit en onafhankelijkheid boven alles.

#cxday20

CustomerTalk 2019
Deze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.AccepterenNeeMeer informatie