The Future of Customer Experience (universeel)

 

Mogelijk gemaakt door onze kennispartner

UiPath logo
Egbert Jan van Bel
Egbert Jan van Bel
Gastheer

Egbert Jan van Bel, schrijver van o.a. Kloteklanten en hoofdredacteur van Customer Talk, is de gastheer van deze sessie. Hij weet als geen ander dat de CX-industrie aan het evolueren is. Het maakt niet uit in welke branche, klanten verwachten persoonlijke en prettige ervaringen. Alleen die organisaties die bij alles wat ze doen en ontwikkelen zich de vraag stellen ‘wat heeft de klant eraan’, zullen in staat zijn de optimale CX te leveren. Maar dan wel in combinatie met gebruik van de nieuwste technologieën. Egbert weet ons bij de les te houden tijdens deze ochtend van nieuwe toepassingen in CX, in goede en in slechte tijden!

Bas van der Pol
Bas van der Pol
CTO en Co-Founder Ciphix

Ciphix is a Rotterdam-based AI-service company dedicated to helping organizations unlock human potential by building a Digital Workforce. With an integrated approach to Robotic Process Automation (RPA) and Machine Learning, Ciphix offers their clients – including global brands and government organizations –intelligent virtual employees to help solve their business challenges. In this presentation Bas van der Pol provides insight in this new field.

Asher Lake
Asher Lake
RPA (Robotic Process Automation) Product Owner bij KLM

Asher Lake, RPA (Robotic Process Automation) Product Owner bij KLM, vertelt ons hoe je de organisatie en collega’s voorbereidt op Robotic Process Automation. RPA betekent het toepassen van virtuele ‘robots’ die op de achtergrond opereren om werkzaamheden van medewerkers over te nemen.

Asher heeft een agile mindset en is continu op zoek naar het best mogelijke evenwicht tussen Employee Experience en Digitale Tools. Hij helpt KLM om de “next wave” van jet- automatisering van processen en de klantbeleving vorm te geven. Helpen met bouwen van ‘Virtuele Collega’s’ die de robot uit de mens halen.

Hoe realiseer je hiermee een betere dienstverlening en datakwaliteit. En hoe voeg je maximaal waarde toe en blijf je toch in control. Wat is de impact van RPA op de inrichting van je organisatie en de medewerkers zelf? En hoe realiseer je uiteindelijk de ultieme klantbeleving met RPA. KLM is een schoolvoorbeeld in Customer Experience waarbij RPA een belangrijk onderdeel is van de klantstrategie. Op weg naar de beste ervaringen!

10.00 - 10.15 uur

Bas van der Pol
Bas van der Pol
CTO en Co-Founder Ciphix

Combining RPA and AI technologies offers the power and flexibility to automate where automation was never possible before: undocumented processes that rely on unstructured data inputs. This will be of huge benefits for all contact centers, allowing services to excel to even a higher degree with faster lead times and reduced costs.

In this presentation, the customer will learn what the impact of Hyperautomation will be and how to start.

Guy Kirkwood
Chief evangelist of UiPath

Guy Kirkwood wraps up the sessions and takes you into his view of Customer Experience and the future.

And of course there is an opportunity to ask questions.

James Dodkins
James Dodkins
Oprichter Rockstar CX

Een virtuele keynote-uitvoering die je NOOIT zult vergeten door de #1 Customer Experience Influencer uit het Verenigd Koninkrijk, werelds Rockstar CX guru. Met zijn virtuoze Rockperformance neemt James ons mee in zijn wereld en laat aan de hand van zijn eigen ervaringen als Rockstar zien, hoe je als organisatie geweldige klantervaringen kunt bieden die je een onderscheidende plek in de markt bezorgen.

Egbert Jan van Bel
Egbert Jan van Bel
Gastheer

Tijdens deze sessie is er ruimte voor het stellen van vragen.