Voor wie

Hét zakelijke event over het managen van Customer Experience in Nederland

Wat kun je verwachten?

Hoe kun je als professional de klant de juiste ervaring geven en welke tools kunnen daar bij helpen? Bijna alle bedrijven geven aan dat de klant nummer 1 staat, maar hoe kun je deze ‘customer journey’ dan het beste managen? Tijdens ons event gaan we uitgebreid in op de verschillende soorten CX software die hiervoor nodig zijn, hoe ze geïmplementeerd moeten worden en hoe we met de klant kunnen communiceren. Naast inspirerende keynote sprekers ook veel ruimte voor sessies met heldere CX praktijkvoorbeelden die na afloop ook in het eigen bedrijf toegepast kunnen worden.

Voor welke functies is het bedoeld?

Het programma is vooral opgesteld voor marketing managers & medewerkers, customer service & webcare professionals, digital & online marketeers, content producers, communicatieadviseurs, innovation managers, customer journey experts, managers digital transformation, content managers, webredacteurs en andere online professionals.

Gratis digitale toolkit

Iedere deelnemer krijgt na afloop van het event een gratis toolkit waarmee je praktisch aan de slag kunt en jij je verder kunt verdiepen in de materie. De toolkit bevat:

  • Cases
  • Whitepapers (PDF)
  • Design tools
  • Informatie over producten en diensten van de sponsoren van dit evenement