Customer Experience in de Zorg

Sydney Brouwer
Sydney Brouwer
Voorzitter CX Circle en auteur van Six Star Service!

Met veel humor, inspirerende en concrete voorbeelden laat Sydney zien hoe je juist nu in de corona-crisis het fundament kan leggen voor een klantgerichtere cultuur en meer enthousiaste klanten kunt creëren.

Pieter de Meer
Pieter de Meer
PR & Communicatie Manager

Philips is het meest innovatieve gezondheidstechnologiebedrijf wereldwijd (ranglijst meest innovatieve bedrijven wereldwijd van de Boston Consulting Group). Zij investeren dan ook fors in research en development op het gebied van kunstmatige intelligentie, zelflerende systemen en virtual reality om de gezondheidszorg te verbeteren. In de ogen van Philips is innovatie alleen relevant als deze meerwaarde oplevert voor de zorginstelling of -verlener zelf en de patiënten.

Pieter geeft ons een kijkje achter de schermen in de laatste ontwikkelingen op het gebied van welzijn en de gezondheid van patiënten, of dit nu vanuit huis of in het ziekenhuis is en de impact van de zorg op de artsen en verpleegkundigen. Interessante ontwikkelingen, zeker vanuit het oogpunt van de patiëntenbeleving.

James Dodkins
James Dodkins
Oprichter Rockstar CX

Een virtuele keynote-uitvoering die je NOOIT zult vergeten door de #1 Customer Experience Influencer uit het Verenigd Koninkrijk, werelds Rockstar CX guru. Met zijn virtuoze Rockperformance neemt James ons mee in zijn wereld en laat aan de hand van zijn eigen ervaringen als Rockstar zien, hoe je als organisatie geweldige klantervaringen kunt bieden die je een onderscheidende plek in de markt bezorgen.